God Dag!

Hejsan!

Efter att ha inhandlat nya träningsskor igår på freeport i kungsbacka så gick jag och tommy och tränade igår...

och suck vilken träningsvärk jag har! skönt på ett sätt men den kunde vart lite mildare!

Det är så roligt nu att tommy oxå börjat gymma så man har någon att gå dit med och få lite push av de dagarna man bara vill liggga i soffan och dega.


Funderar på att snart åka till trollis igen och köra med mamma lite
fick sådan kick sist när vi körde här i varberg
JAG KAN MER ÄN VAD JAG TROR.

Ganska konstigt att mamma litade mer på min än vad jag själv gjorde .

Tack för kicken mamma nu ska jag ta det lilla plastkortet och slippa skämmas för post legitimationen jag får visa upp nu , haha


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0