telefon J**v*el

Hej hej.. jag var så otroligt förbannad förrut!

våran hemtelefon S u g e r  R u m p a helt enkelt. den lever sitt egna liv och funkar när den vill..man kan alltid ringa till den men ibland så låter det som om man inte lagt på och man hör liksom sig själv bara när man slår nummret.. och det går inte att ringa.. har felanmält det men inget händer!

iaf så jag ringde från min mobil till alfa kassan jag var nummer 189 i kön ( jobbig väntemusik)
satt jätte länge där och när det väl var min tur ( efter väldigt lång tid) så han jag bara prata med henne lite sen tog mina pengar på mobilen slut! DAAAAAAAAAAMMMIIIT!

så arg var jag att ha väntat jätte länge sen så tar pengarna på mobilen slut.. typiskt... men efter ett tag var hon som jag pratade med så snäll att hon ringde upp...

så nu är allt utträtt.. SKÖNT

sen fick ja ladda på mobilen igen och ringa till lönekontoret för att prata med dem..

åh jäkla hem telefon... älskling varför har vi den om den inte funkar?




men det ornade sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0