På bra humör idag :)

Hej hej... idag är jag på ovanligt bra humör.. jag har efter att ha kollat på reprisen på lyxfällan igår behöver bli av med massa "onödiga" saker jag har här hemma som bara ligger och dräller..

genom att dela upp i 3 högar

1. SLÄNGA

2. KANSKE HÖG (låter säkert idiotiskt för er men jag har väldigt svårt att slänga saker. eftersom alla har sitt minne.)

3. BEHÅLLA

mitt mål idag var att bli av med massa grejer på mit sminkbord.. det såg ut som HEEELLL där, rent ut sagt

det tog mig 2 h och jag slängde en hel hemmakväll påse full med gammalt smink och grejer jag inte använder.


Stolt :D

såhär blev det efter.. och detta är inte allt utan mitt "vardagliga" smink är inte ens där utan i badrummet.

för att ytterligare försöka få ordning på alla mina prylar gjorde ja ju denna för ett tag sen


denna är oxå full med massa ögonskuggor pennor hårstyle och grejer som jag inte kunde slänga.

jobbigt att man ska vara sån..

om ja hade fått välja hade jag slängt allt och bara ha de normala kvar.. haha men det går inte när man heter ellinor som fortfarande har kvar ett halvt luktsuddi från första klass i skolan.. nej nej..

rensade även bland mina nagelack ( det var lättare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0