kvällsro

hej hej... nu har jag och älskling nyss vart och handlat mat på hajen. skönt att handla på en lördagskväll, inte alls mycket folk där så.

jag fick med mig ett nytt te som jag tänkte testa som heter
kvällsro
det ska få en att bli trött eller lite sömning, för sånna som har sömnproblem.

dessutom smakar det välldigt gott, sitter med en kopp i handen just nu faktiskt.

Det smakar smakar blandannat pepparmint och kamomille.

Kamomille är ju kännt för att lindra "oroliga magar" så det lär ju jag behöva som tänker på tok för mycket!

nej nu ska ja njuta av mitt kvällsro te och kika vidare på en film som går på 3an nu.


såhär ser te-t ut för er som blev intresserade.

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Sv; Tack så mycket! :)

2009-09-05 @ 22:22:41
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0