Hemkommen från...

...90 Minuters boxning!

något jag har gett mig fan på att börja med ( tjejgrupp) såklart..och det är en gång i veckan så man som jag hinner "reparera" mig efter senaste passet.. för jag lovar man är inte stor efter ett boxnings pass :)

men det känns bra och jag tycker det är roligt + att det är skit bra träning.
detta ska jag fortsätta med ... :)

I kvällens träning:

uppvärmning- med hopprep blandat med situps och armhävningar

Massa slag övningar - vet ej vad alla heter men sjukt jobbigt!

2 och 2 skulle man göra en övning
den ena ligger på golvet i plankan medans den andra ska hoppa över den andra och göra 2 armhävningar .. upp igen och hoppa över till andra sidan och samma .. och hålla på så.. det var jobbigt!

situps me medicinboll

+ massa annat.. det är inte klokt vad man hinner med på 90 min..

jag är helt go i kroppen iaf :)






Kommentarer
Postat av: Elli

hejhopp!! kika gärna in och lämna en åsikt :D

2009-09-16 @ 22:34:19
URL: http://typwow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0