äggly

Hej hej på er!

i´m up men det var inte lätt.. idag har jag ont alltså sheet.. armar mage rygg ben fötter ALLT värker för varje steg jag tar, damn.. men det är bevis på att man gjort nått iaf!



det är även min 4 dag som rökfri - detta går ju bra :) är faktiskt stolt över mig själv.

jag har gjort mina egna grejer för att "lindra" när man blir extremt röksugen.

1. sparat fimpar med vatten i en burk med lock. luktar en gång sen vill jag inte ha nån längre..eaak
2. tittat på massa scary bilder på internet på sånna som fått muncanser.. ingen trevlig syn
3 hålla mig syselsatt

för grejen är att jag BEHÖVER fan inte någon cigarett!

idag då.. vad händer

onsdags marknad på torget

tvättaaa - mera ligger efter som fan med tvätten

testa på att göra - Empanadas


Nu blir det kokt ägg kaffe och paprika stavar!

Later


Kommentarer
Postat av: hanna

ja det e skit fin

2009-09-03 @ 11:56:27
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0