Vad var det jag sa?

Haha.. här blir inga barn gjorda! och ingen städning eller rensning heller för den delen..

suck.. ibland hatar jag att jag är så lat av mig.. har dratt i mig 2 fajitas som blev över igår och sitter här och jäser och har ingen som helst tanke på att sätta igång med rensningen/ städningen..

jaja så är det ibland.. detta är inte min sista dag på jorden så jag får helt enkelt ta och fixa det en annan dag.. haha alltså skjuter jag upp det ytterligare.. det är bara jag som far illa av det så då får jag skylla mig själv.. då jag får gå förbi och sucka varje gång och hoppas att jag fattar att jag lär mig skälv en läxa :P haha

Jag låter inte klok.. lära mig själv en läxa?

japp så är det iaf..


nu ska jag kolla om Steven even ( sandra) har vaknat än..

later!


today
( envisa ellan fucker!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0