Trollis Imon Woohoo

Hej hej!

idag har jag gjort massa nytta sen jag kom hem vid 1 från ullared.

jag har tvättat två maskiner tvätt och vikt och lagt in i skåpen.
lagat svin god mat ( enligt tommy) kycklingklubbor och ris med sås.
plockat i och ur diskmaskinen
gått ut med sopor och plockat undan i köket.

detta tycker jag är att vara duktig. men svaret är att det är DAGLIGA RUTINER som JAG elllinor måste få in och bara göra automatiskt. man är inte riktigt "vuxen" förrens man fått rutin på detta.

måste bara säga att den tävlingen jag var med i vilken sucky tävling alltså hon sa att man skulle vinna nått till kameran ( tyckte jag) men vilket skitsnack! usch smågiln.

Imorgon blir det ABF (igen) varje da :P haha vid 09:00 sen ska vi ha samtal och fixa mer med cv.t sen får vi gå hem.. och då ska jag till TROLLIS :D

Ska bli najs

där ska jag:

Träffa maammi :)
kasske träffa pappa en stund
Fira IVANA som fyller 20 :)
middag + utgång ( längtar)

imon ska jag även köpa den där klänningen som jag såg idag :D wööh premiär i trollis det du klänningen :P haha

Nej nu ska jag gå tillbaka till min käre man och kolla på surviver man :)

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0