Slå Händerna I Taket keeebabbb

Ivanas födelsedagsMiddag.




sen blev det sing star :)


efter det blev det utgång till lipz.. men slutade tidigt för min del eftersom en full äcklig wiskeyandedräcktig backslick gubbe tryckte upp mig i hörnet och frågade vad jag tog i timman och skratta skit äckligt ( 40+ )

INTE OKEJ!?

 

vissa kanske skulle kunna skita i det men jag tog RIKTIGT illa upp.

sen var det ju inte bara det som var felet. utan när man gick förbi andra gubbar så kunde de sträcka sig och ta på "fel" ställen..

 

jag tappade lustet totalt och gick hem 20 min efter vi kom till krogen..

 

men innan hos ivana var supertrevligt!

tack:)

 

och grattis ivana 20 år idag :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0