Secondhand

tommys mamma kom från frissan när hon kom hit

 

hon har tagit ur sitt långa löshår .
men jag tyckte detta blev fränt :P



På secondhandbutiken blev det


* Rött garn
* rosa garn
* en påse knappar
* två olika stickor

detta blev 70:-

bättre än att köpa i en vanlig affär då hade det gått på flera hundra kronor.

sen stannade vi vi en annan äffär för jag behövde köpa nålar.. så jag kan sy ihop mina handledsvärmare jag håller på med.

                                                              

Denhär är färdig och ska bara sys ihop :)

gillar färgerna


Sen har jag börjat med den andra :)

men just nu kan jag inte göra färdigt den pga fingret.

men ska till akuten idag och hoppas ja får pencilin för infektionen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0