regnet det bara öser ner tralalala..

Hej världen!

idag är det super tråkigt väder ute.. regn och rusk! blää.. då kan man lika gärna stanna inne och glo på film :)
eller så kan man göra de saker hemma som man "skjutit upp" de senaste.. haha nu kommer man inte undan man har all tid i världen så att säga..

så idag blir det till att:

* Totalrensa bland grejerna under bordet i hallen, där bla min gamla dator ligger och skräpar.

* fixa vid mitt skrivbort.. såååååå mycket grejer men så litet bord. ( suck) allt ligger iaf huller om buller!

* Möte på Abf  14:30


jaa. detta kommer nog ta hela dagen.. vi får se om jag ens hinner färdigt :)

håller även på att ladda kameran så jag kan lägga upp lite bilder.. ( puckot, alltså jag. hade glömt kameran på ON när ja förde över bilder sist.. så nu fanns det inget batteri..lyckat va?


Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0