play that funky music white boy

Hej hej!!

har vart hemma ett tag satt på en ny maskin! KOMMIT PÅ ATT VÅR MICRO KRACHSAT! den funkar inte.. bara plinget liksom men inte värmen.. men inget ska få förstöra mitt glada humör idag. no no..

så vad händer idag?

dammsuga hallen och sovrummet..

tvätta lite :)

får ta det lite lugnt eftersom så fort ja tar i och gör något så snurrar det till i huvudet - jäkla förkyldning alltså.. tvii


det gick bra på ABF.. det var en tjej som hette erika som hade föredrag om companjon.
vi pratade mycket om att starta eget.

det har kommit en ny grej nu som heter "egen anställd" vilket betyder att du startar ett litet företag och testar på hur det är.. du är alltså inte anställd utan du praktiserar på ditt egna företag.. och får se hur det är och om det lönar sig :)

låter väldigt intressant både jag och sandra klicka på det..

nej nu ska ja göra nått att äta eftersom ja inte hann med frukost förrut

kisses


( gammal bild)

lite roligt att sitta vid tommys dator nu när jag inte kan använda min dator.. hittar massa gammla foton och sånt här:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0