KvällsMys






Tända ljus och en tekopp i handen.. ligger och kollar på grey´s just nu under en go filt :)

det är kolsvart utomhus och ljusen lyser upp hela rummet :)

Timmen är tillbakadragen en timma ( är seg så jag fixade det nu)

det blir bara mörkare och mörkare tidigare på dagen..

det började skymma vid 5 tiden ( vintertid)

snart är hösten över och all julstress börjar

jag vill inte.. alla dessa julklappar som man måste handla in för pengar som man egentlien inte har..

nej nu är jag för negativ.. gillar faktiskt julen.. men jag vill ha ett jobb!

och jag hoppas att få svar ifrån min praktikplats nu i veckan.

håll tummarna för mig allesammans!

jag behöver detta..

för att slippa all julångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0