Helt utmattad

Hej hej..

Nu har jag kommit hem från boxningen, va tydligt det märktes att jag inte var med sist. Man tappar så himmla mycket alla kombitioner som man har lärt sig konditionen osv. det är ju ändå bara en gång i veckan så det blev 2 hela veckor utan träning alls.

Har ju kännt mig småkrasslig som en förkyldning som aldrig bryter ut.. men jag har kommit på mig själv!
Det är latmasken!
så den går vi inte på igen..

Men samtidigt är det ju så att man alltid känner sig småkrasslig på Hösten/vintern.

Jag har hunnit duscha och äta lite soppa och sitter nu mitt i en stor hög med kuddar och kollar på efterlyst.


- Dem är ju inte kloka ska dem släppa mats alm?
( han som är misstänkt för att ha dödat sin blivande fru linda )

Nej nu ska jag kolla vidare.. orkar inte skriva mer hela kroppen är helt slut tillochmed tårna!

Imorgon blir det studiebesök med ABF 09:00 ska jag befinna mig på ABF :)

hörs mer imon!

Btw ni kanske märkt att ja bloggar mer.. jag har nämligen fått min älskade datasladd igen.. wooho det var på tiden.. så nu sitter jag med min bebbedata i knät igen (vivianne tam)

 

God natt fellas!

foto: jag

gammalt foto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0