Har fått reda på att..

Det kommer ta jätte lång tid innan min laddare kommer!

Det är ett minus med just min dator..


* de måste beställa in den nya laddnings-sladden och det kommer att ta ca 3 veckor för dem att få hem den!

* den kommer att kosta ca 900 :- ( svinigt dyr)

* sladden finns inte att beställa på Hps eller någon annan hemsida, så man får gå till en dataaffär som fixar det åt en.


Men den är så jäkla snygg!

* perfekta bloggdatorn

* kan ha den i knät i soffan

* smidigt tangentbord

* min färg :D

m.m



sen har jag allt på min data med som jag saknar nu när jag sitter vid tommys dator.


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

Haft en bra dag? :)

2009-10-07 @ 20:01:47
URL: http://fotograbben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0