Ett Glas Vin

Hej hej..

var hos sandra igår..



först gick vi på en promenix till garnafären här i varberg

sandra köpte gran till en tröja som hon skulle sticka ( till hennes lilla hund)


vi köpte lakritspipor och cola och gick hem till henne och stickade..

jag har börjat på handledsvärmare (  i grått och vitt)


här visar sandra upp hur långt jag kommit :P


sandras chivava betsy var med :)



Sen från ingenstanns så tröttnade sandra på att sticka så hon föreslog att vi skulle gå ut och ta ett glas vin :)

perfa tyckte jag.. och gick hem och bytte om och fixade till mig lite.. sen hem till sandra igen.. drack lite cider och sen gick vi till Harrys vid 23 tiden..

trevligt!

kom hem ca 01:20 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0