Buon giorno!

Hej hej på er!

Idag är man uppe tidigt ( men inte lika tidigt som jag skulle)

Ställde klockan på 07:00 och första gången och orkade titta på den var den kvar över! haha :)

Och nu ringde sandra i vild panik och fråga vad fan man ska ha på sig..

haha.. idag ska vi åka till "åkulla" ( vart fan det nu ligger, ute i skogen eller?) hahaha

vi ska dit med ABF gruppen på >"teambuilding"

Jag är så arg på mig själv.. varför kan jag inte äta frukost? jag har aldrig vart en frukost människa.. får liksom inte i mig mat på morgonen ( jobbigt läge)

nej men nu måste jag fixa :)

Later


( vet inte hur länge vi ska springa runt i skogen och leka.. men kommer väll hem frammåt 13:00, I hope!)



Kör på inbakadflätis idag :D



idag
ser inte alls trött ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0