Bilder från middagen igår


Älsklingen påväg :P


Jag påväg:P


Älsklingen, johan, margot, janerik(tommys pappa) och kerstin


Kerstin och fighter


findus ( tommys katt) den största katten jag någonsin settö.. den är nästan lika gammal som tommy:P
men han bor hos hans pappa


ser ni hur stor han är? jag orkar nästan inte bära han

 


findus två framtassar är lika stora som min knytnäve



kerstins vänninas man johan



Förräten var kräftor med aioli och bröd :)








sen potatis och inbakad oxfilé med kantarellsås







fighter



Middan var jättegod!

tills det slutade med att jag inte kom överänns med kerstins vännina, så vi åkte hem tidigare än beräknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0