Väntar på svar.

Hej hej!

nu har jag vart på norlandia care ( min praktikplats)
skulle prata men chefen om omflyttning..

fixaar inte dementboende. det var helt enkelt inte min grej.

hon skull höra med de andra boendena som ligger där nere det är inte bara ett utan 4 stycken!
så varför jag just hamnade på dement vet jag inte.

så vi satt och pratade i över en timma om allt och hon tyckte det var bra med allt annars och alla har vart nöjda med det jag gjort hittills.

så nu väntar jag bara på svar..

en ledig dag idag vilket betyder massa tvääääättt :P

ja det finns alltid något att göra här hemma och tvättandet har vi halkat efter med rejält..

önska mig lycka till nu om att hon ringer me goda nyheter!

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0