Mår lite konstigt

Hej hej på er!

jag sitter fof och kollar på repriser av de program jag missat på tv3play, jäkligt bra att man kan se dem där.

www.tv3.se/play

har oxå tänt lite levande ljus och sitter här och myser..

Älsklingen håller på att laga mat;)

har ångest för jag har fortfarande inte vart på cykelturen till praktikplatsen ( för att kolla hur lång tid det tar att cykla dit imon)

och nu är det redan mörkt ute.

äh får helt enkelt cykla i mycket god tid imon.

no stress så att säga..

Mår förövrigt lite konstigt..

är frusen av mig och jätte sömning helatiden

jäkla pencilin och detta ska ja stå ut med i hela 10 dagar!

jaja så kan det vara.

Nu är det dags för käk :)

puss


(bild tagen i torsdags)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! ja du pencillin är inget kul att äta men ibland är det ett måste, själv äter jag en massa mediciner för min mage vill helst bara slänga alla piller. Ha en bra Måndag. Kram Susanne

2009-11-02 @ 09:01:50
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0