Hej och hå leta på!

Hej hej!

idag har jag vart ute på jobbsök

var inne på:

* gina tricot - fick svar nej

* H&M - svar nej

* Wilma - svar nej

Eftersom så fort det dyker upp en jobbannons någon stanns så är det ungefär 300 pers + jag som söker det.
och det är alltid någon annan som får det.

så jag får gå runt helt enkelt och fråga..

vissa affärer väljer att inte annonsera om de söker personal längre eftersom de får för många ansökningar och att dem inte orkar gå igenom alla..

så att komma in och fråga så slipper dem de..

men det är ju som sagt inte bara jag som är arbessökande :P haha okej då ARBETSLÖS!

och nu är det ju bara att välja och vraka för dem som letar efter personal

Och med min dåliga Mediautbildning kommer jag inte långt!

fan va jag ångrar att jag gick media.. inga jobb.

Här i varberg har vi en ganska stor mataffär som heter Hajen.
dem satte ut en annons att de sökte 1

dem fick ju inte bara ett svar utan hela 800 personer ville ha jobbet!!

då förstår man ju att man inte är ensam och det gör allt så pissigt jobbigt!


Så jag får försöka och kämpa på..

tänkte ta 3 ställen varje dag

Imorgon blir det

- Vagabond ( där alla vagabondskor kommer ifrån)

- Heudin ( en lakerings firma) slavjobb men alltid nått

- Monark ( cykelaffären)


så får jag hålla på så..

vara pain in da az helt enkelt

så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0