Ett bra liv varje dag

Hej hej..

nu har jag lugnat ner mig och kopplat av efter en hel dags praktik.

Dagen började med att jag försov mig - inte så jag kom försent men så att jag fick stressa sönder för att hinna.

Vädret  idag var inte på min sida, motvind heeeeeeeeelaaaa vägen och det blev ju inte bättre ju närmare havet man kom - där praktiken ligger.


det börjar flyta på bra på dement-grupp-boendet

vi har haft riktigt roligt idag

sångstunder och korsordslösningar och en massa prat ( om samma saker men ändå)

det är ju ganska okej att de har minne i ungefär 5 minuter sen kommer de inte ihåg.

speciellt när vi har fikat.. så kan man göra det igen!
- mer kakor till mig !

så så är det med det!

har inte haft några "inneskor" utan har gått runt med mina ytterdojor hela dagarna men jag kom ju på att jag kan ha mina foppa? skit bra - nu ska man bara hitta dem oxå :P


Ikväll är det efterlyst på 3an klockan 21:00 glöm ej det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0