1 advent

Hej hej på er!


idag är det första advent.. dags att tända första ljuset :)

nu kommer det gå i en rasande fart tror jag vips så är alla ljusen tända och julafton är här!


det är alltid så när det börjat så går det jättefort.


Undra om man får någon snö till jul?

det har bara snöat lite lätt här i varberg, men det var flera veckor sedan och det var inget som la sig..


Kan tänka mig att alla har panik med julklappar hit oh dit just nu och en massa julstress redan nu.. usch

julen är till för att mysa med familj och vänner inte att köpa dem dyraste julklapparna och leva lågbudget hela januari!

ÅHH förra året hade vi rekord då köpte vi julklappar för mer än 1 miljon kr
stackars satar alltså.. suck!


Nej nu ska jag hoppa in i duchen och fixa mig för sen bär det av till tommys pappa för första advent fika :)


Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0