över hela ringhals!!!!

`Hej igen!

jo jag jobbade ju min födelsedag och hela helgen ju.,
så var det vissa som sa att om man fyller år när man jobbar så ska den som fyller år bjuda hela sitt skiftlag på tårta.
vansinnigt tycker jag eftersom att jag tycker att det är dem som borde bjuda mig liksom..
jag svara med att nej nej, jag är fortfarande trollhättebo och inte varbergare än så någon tårta blir det inte..

och det gick ju bra,, men andra dagen säger kicki till mig ( en som jag jobbar med) att men gud du är på bild här?
- nej sa ja du skojar bara
nej nej jag menar allvar..

och sanningen är.. haha över hela ringhals satt dessa.. inne i tubin och utanför..
och självklart var det guppi som gjort detta
haha ringhalsfolk ;P










 


fick pappas blommor ( som har stått där sen i fredags) jättefina tack tack :)


målat om mina naglar:D har blivit beroende av svart färg!!


Klippt klorna på både turbo och disel ( disel på bilden)


beställt lite kläder ur katalogen från H&M vår/sommar kläder

och gjort massa andra saker.. men det har vart en lugn och go dag :)



Nej nu ska jag kolla på Tv och käka russin!!

hade bra hörs imon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0