Ojoj en vecka!

Ojoj en vecka sen jag skrev sist men jag har jobbat 5 nätter i rad!
gick av igår morse och har redan vänt på dygnet..

så nu blir det lugnt med jobb ett tag.

så vad händer idag då?

* gå och handla ( mat)
* onsdagsmarknaden (WOHO!)
* ska gå och byta tommys byxor på HM
* tvätta
*städa

jaa vi får se vad man hinner med, man är ju uppe i tid om man säger så..hehe

på torsdag blir det trollhättan och på fredagen blir det att åka till bror min med mamma :)

så det blir en helg utan tommy IGEN.. men denna gången jobbar jag inte..( han fick inte ledigt så han kunde inte följa med tyvärr..

nej nu blir det att starta första tvättmaskinen och handla lite.. ( skönt att klockan inte är mer än 07 då är det inte så mycket folk i affären..


Later!


detta armbandet ska jag köpa på HM idag :D snyggt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0