Ledig!

Hej på er!

skönt skönt! nu är jag ledig igen.. efter bara 3 dagar jobb..
börjar på torsdag klockan 19:00 igen.. och då blir det 5 nätter på raken (kanske 8)

jaa så idag har jag sovit ut! skönt skönt.. jätte fint väder är det med! och humöret är på topp..

idag har jag inte gjort så mycket.. tagit det lugnt.. men det kliar i mina fingrar nu eftersom det alltid finns saker att fixa här hemma.. men jag har beslutsångest för vad jag ska börja med först..

har iaf börjat med maten nu såå den ska vara klar när tommy kommer hem idag blir det potatis och kontletter och brunsås mumms! tänka sig att jag kan laga mat ( tillochmed jag är nöjd)

sen har jag fått blommor idag med av pappa. som eg skulle kommit i fredags på minm födelsedag men jag har slutat 19:00 hela helgen och då har det vart stängt där så idag kom dem :) jätte fina..

nu måste jag laga mat>! HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0