20 imorgon :)

hej på er!

sovit gott?

jag har sovit tills nu..riktigt skönt.. börjar jobba imon 07:00 inget sova ut här inte..

vad händer idag då..


tvätta mer (blev inte klar igår)

gå till apoteket och hämta ut medicin ( har fått en halsinfektion,, lagom till min 20 års dag)

var ju på vårdcentralen igår.. och vad gör jag där? jo jag svimmar ( pinsamt) men jag fick en banan..det är ju bara för att jag har sovit så mycket och slarvat med maten och stressat mig till vårdcentralen så benen bara vek sig...usch scary!

kom ut i vardagsrummet förrut och såg till min förtvivlan att katterna har haft en fajt med mina torkade rosor IGEN!!! NOO blad och bös överallt! jag som lagt alla blommor i en korg och plaseral den på ett högt skåp! hur uttråkade måste inte de vara då?

jaja.. idag regnar det iaf.. inte så kul men då får man mest gjort här hemma.. när det gäller städning..

ha de bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0