Varberg är bilalarmens stad!

Hej.. jaa rubriken säger ju allt..det är sant med.. varje kväll / natt så är det alltid minst ett bilalarm som går igång och tjuter ett bra tag.. då kan man ju ställa sig frågan:

Vad är det som orsakar detta?

1. rån
2. nån full flane som lutar sig mot alla bilar så alarmen sätter igång
3. förkänsliga bilalarm som bara går igång av att ett löv faller på bilen ( mest troligt)

väldigt störande är det iaf.. för det är ju inte så att den bilens ägare går och stänger av alarmet, nej nej..
jaja nog!

sitter här och försöker vända på dygnet.. natt igen 4 dagar frammåt...har bunkrat upp med yoggi energidryck och bacon chips.. ( ingen god blandning haha ) men jaja så är det..har även tänt massa värme ljus hämtat filt och grejer, jätte mysigt :)

Älskling ligger och snarkar gött i sängen ( jag vill oxå!) men då kommer jag inte kunna sova imorgon på dagen..

Har även haft mitt tisdagskok.. 4 olika maträtter PANG PÅ! jobbigt som satan men skönt när det är gjort..

det blev:

dag 1 pasta med egen carbonara

dag 2 risotto

dag 3 fläskfile och bullgur ( tommy fick rycka in och göra den, )

dag 4 pitti panna

Nu tänkte jag sätta mig till rätta här i tommys bekväma/ sönderrivna ( av katterna ) datastol och sätta på lite scrubs tänkte jag..

hinner nog skriva mera innan jag går och lägger mig :)

Puss


( ej egen bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0