torsdag - Lipz

jag och cicci vaknade ungefär vid en 11:00  kanske åt frukost och gjorde i ordning oss.
Isabella hämtade upp oss vid 13:00 tiden och vi åkte till överby för att kika lite..
där träffade vi oxå johanna

Där blev det köpt :

* en röd lång tröja ( med öppen rygg)

* blond slingmedel

* glitter ögonskugga och creme man ska ha innan så att det fastnar

Åh va ångest jag hade sen, får alltid det när jag handlar nu när jag inte har mycket pengar..men jag kan inte låta bli..fasen är man lite shoppingberoende kanske? usch hemskt

etter det så släppte isabella av mig och cicci hemma hos henne där jag blevkte slingor och duschade och gjorde i ordning oss inför kvällen..

Mamma kom förbi med sina nye käresta oxå Olof som jag fick träffa snabbt.. verkar vara en bra kille :) bara hon är lycklig så är det bra :)

Sen fick jag och cicci skynda oss att sminka iordning oss och det blev snabbmat inna utgång med vin och pirog ( mummsigt va :P ) haha

vid 20:00 tilden hemtade isabella och hennes pappa upp mig och cicci och stina för att åka till förfesten som skulle hållas hemma hor erika ( som oxå hade en underbar lägenhet Btw.)

där blev det bra musik lite mer dricka sing star och trevligt folk.
dem som var där var: erika jag stina cicci johanna isabella och disa

sen vid 23:00 blev det Stortaxi till Lipz

Trevlig kväll men som slutade i katastrof och kom hem till mamma vid 04:00 på morgonen för att sova..


( ej egen bild )
www.lipz.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0