Snö - What?!

hej på er!

det blev sent igår i gbg så jag gick nästan och la mig direekt efter.
det va mysigt vi åt kinamat på bambo (somvanligt) för det går ju inte att ändra på sig haha.
vi satt där och snackade ett bra tag . sen tog jag tåget hem.

idag när jag vaknade trodde jag inte mina ögon!? SNÖ IGEN? Neeeeej!? det som var sol och fint i går.. faaan.. när ska det bli vår? ( det snöar fof btw) usch jag vill ha vår och sol men varje gång det verkar som om det ska bli det kommer en snöstorm och typ säger ( haha det trodde du va? ) jäkla väder..


jag sitter här fof med ORANGE hår.. wtf!? det blir inte bra hur mycket jag än fä'rgar och mitt hår borde ha gått av nu i och med att jag färgat 5 ggr! men nej.. det är orange fof.. så jag har gett upp och tänker boka plats hos frissan på fredag.

jag vill ju inte komma tillbaka till ringhals och kallas för eldsvådan NEJ no no..

hoppas det blir bra iaf..

det jag tänker på nu är att jag ska dit till ringhals imon och få mitt passerkort och då brukar dem ju ta kort på en som de sätter på kortet sen.. sen får man ha det denna revitionen.. och jag har orange håår.. gud vad ska jag göra?

nej nu ska jag äta upp mina flingor och hoppa in i duschen..kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0