Jobb då 19:00- 07:00

Hej bloggen..

jag vaknade 12 idag! fan att man inte kan sova längre..jag försökte verkligen..

men men nu har jag haft tid att göra annat bla

* göra kaffe
*göra smoothies
*duscha
* prata med pappa
* klä på mig och sminka mig

det jag har kvar och göra innan jag ska till järnvägsstationen är

* göra mackor
* ta med matlåda
* ta med alvedon!
* ta med extra  underkläder tröja m.m

Ja sen är jag klar inför mitt första 12 h pass..
jag är så glad att jag fått skåp denna revitionen.. där man kan ha extra saker..men framför allt för mina värde saker..men där kan man ju ha extra underkläder och tröjor alvedon tamponger och så.. så man slipper ha det i väskan helatiden eller ringa tommy mitt i natten och be han åka och köpa tamponger..( det hände sisst)


Jaa.. jag kan ju säga att man är gött seg efter dessa passen spec i början.. så mycket bloggande kommer det inte bli de närmaste 4 dagarna..( men ska försöka så mycket jag kan)

nu ska ja dra i mig en kopp kaffe och fixa mackor!

hörs innan jag går!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0