Hemma igen!

Åh va jag är virrig idag!

hej föresten ;)

jag var inne på ica och köpte en banan och en clementin och en powerade..
glömde vantarna ! sen cyklar jag vilse när jag ska hem och det var snöstorm! jag såg nada alltså!

usch! jäkla väder!? VÅR TACK!?

eftersom jag är ett vårbarn "maj-barn" så längtar jag extra mycket eftersom det är inte varje vår man blir 20 :) right?
då ska jag köpa 6pak corona ( lime ska jag ha med mig med) och ta med mig pälsk till havet och sitta där i solen och mysa! så fint väder vill jag ha! det har vart dåligt väder 3 av mina födelsedagar.. och denna ska blir den bästa har jag bestämt mig för!

£llan tänker för mycket helatiden det finns så många tankar i mitt huvud som säger "om jag hade" eller "tänk om jag skulle" "TÄNK OM helatiden!! jag har bestämt mig nu för att bara se frammåt, varför tänka på sånt som vart och tänka att om jag hade gjort annorlunda där så hade det inte vart såhär just nu.. Nej nu är det slut med det..

Nu sätter jag ner foten på riktigt! nu ska jag bara se frammåt och må bra! jag har så mycket som jag ångrar och vill få ogjort men varför älta det? det som har hänt har hänt och det som vart har vart..

jag har så mycket jag kan vara glad över jag har älskling tommy
jag har jobb
jag har en fin lägenhet
jag har två katter
jag har min familj i livet ( tänk de som inte har det)

ååh.. jag blir tokig.. nu är det över.. nu ska jag tänka frammåt !

( ellan kan vara seriös..när hon vill )

nu ska jag städa lite i köket och byta sängkläder sen ska jag hakka sallad för det blir kycklingsallad när tommy kommer hem :)

sen vid 18:00 ska jag och tommy hem till suss och kolla på fina ljus! wooohoo

Life is goooooood :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0