happy!

hej på er!

jag ville bara säga att jaa jag lever!

gick av fredag morgon 07:00 och har inte gjort mycket!
Jag somnade 13:00 på fredag och vaknade av att tommy väckte mig 20:00 samma dag.. sen somnade jag 00:30 igen och sov till idag 05:18

så why not vända på dygnet nu :D perfa ju!

jag e grymt trött.. men jobbet har gått förvånadsvärt BRA faktiskt.. fast jag hade dåliga vibbar sen sist..skit gött skiftlag!
kanske ledarn som är lite för barsk för min smak men man kan ju inte ha allt :) det hade ju vart för bra för att vara sant..

jaa.. men här hemma blir det ingen ro och vila NO F way.. här ser det ut som ett rent helvete.. bokstavligen.. så idag ska jag:

* diska
* tvätta
*Dammsuga alla rum
* vika tvätt
* damma
* byta sängkläder
* plocka upp syuff

jaa, fast det är lördag jobbar älskling ändå.. är faktiskt lite orolig om jag ska vara ärlig.. det känns som om han börjar jobba ihjäl sig redan ( vill inte att han ska gå in i väggen)  han ska jobba idag 07:00 till 19:00 tror jag.. de har fått en deadline som dem ska ha färdig till på onsdag.. och får en sjuk bonus om de klarar det.. så han satsar till 100 %
är så himmla stolt..

det minsta jag kan göra för han är att se till att det ser bra ut här hemma när han kommer hem .. det är skönare att komma hem då,, han förtjänar allt och lite till.
´
har eg en massa att skriva men det får bli senare för jag håller på och kissa på mig och sen ska jag in i duschen..och få  tummen ur och bestämma vart jag ska börja städa..

Later!


Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon!

2009-03-21 @ 06:50:39
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0