God Morgon På Er!

Morrn morrn..är vaken tidigt idag med..
skönt..sitter även och njuter av min sista lediga dag imoron börjar mitt 4 dagars skift igen 07:00 - 19:00 till fredag kväll. puh..men det ska bli skönt att jobba ändå..har blivit tokig bara av att vara hemma sen fredags.. fattar inte hur jag klarade av att vara arbetslös sålängge.. men men vinden har vänt! nu är det min tur! och jag tänker inte låta någonting trycka ner mig mer.

Ja, eftersom att det var nån som snodde tvättstugan från mig igår för att jag råkade glömma överkastet i tvättmaskinen i 30 minuter var ju inte bra. behöver verkligen tvätta.. men när jag kom ner så hade dem till och med hängt upp det åt mig.. som typ "förlåt att jag tog ut din tvätt" jag var nöjd och hoppas att få tvättat mer idag.

för övrigt idag så ska jag köpa gult nagelack.. ( vet inte varför men jag har fått för mig att det ska vara snyggt) det är inte så vanligt heller och tänkte att det skulle matscha till de "fina" overallerna vi har inne på ringhals som är pippi gula.. haha

sen ska jag gå till apoteket och köpa alvedon det är ett måste.. hatar att ha ont i huvudet och inte ha huvudvärkstabletter hemma..

sen ska jag till vårdcentralen en snabbis vid 14:00..

jag och tommy var även hemma hos tommys mamma igår och hämtade grejerna vi köpte på partylite sist.. (Lägger in bilder på det sen ) jag är supernöjd iaf :)

nej nu blir det duschen :)

kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0