Åh jag är så avensjuk!

ÅH!
jag träffade grannen och hennes lilla tös siri nere i tvättstugan nyss.. hon berätta att dem skulle åka till thailand imorgon och komma hem om två veckor!

jag vill åssååå skrek det i mig när hon sa det..

jag har aldrig varit i thailand men det skulle ju vara underbart att få åka dit någon gång i framtiden..åh sola och bada.. bli brun och handla massvis med saker! lovely..

har även kollat på repris av finalen på top model och tvättar för fullt nu.. skönt att det blir lite tvättat innan jag börjar jobba igen.. för då orkar jag inte lyfta ett finger när jag kommer hem..

har ändå lyckats med att få det fint här hemma nu och ska även laga Måndagskok idag för alla 4 dagarna..

men det får bli lite senare..

jag har vart så seg dessa 3 senaste dagarna.. bara sovit en massa och vart trött ändå..det kan ju berott på vädret med.. för idag är jag pigg och glad för solen strålar utanför fönstret och har gjort det sen jag vaknade klockan 06:00 i morse.. underbart!

funderar ändå på att börja göra lite matlådor nu.. hälften så det inte bli så mycket sen..

sen ska jag up och köpa alvedon och nagelack.. och 14:00 vårdcentralen...( blir en cykeltur dit i det sköna vårvädret!)

älskling jobbar som tusan nu .. skönt att han har fint väder med.. ( han jobbar utomhus) och har jobbat galet mycket det senaste..saknar honom faktiskt..( har ej sets så mycket det senaste..och när han kommit hem när jag vart ledig har han bara stupat i säng stackarn.. och älskling om du läser detta så vill jag bara säga att jag är så OTROLIGT stolt över dig må du tro!!

nej nu mat då :)

Haj!

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon :)

Hitta på idag då?

2009-03-25 @ 08:20:10
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0