3 de natten då

Hej !

idag är jag seg vill jag lova.. mina fötter dödar mig långsamt.. är inte van att gå i stålskor.. usch..igår gick det rätt bra på jobbet ändå..

de sista satt vi i aktiva fiket..jag linda mikaela antony och en kille till jag inte vet namnet på.. och klockan 05:00 på morgonen skrattar man åt allt..antony var clownen fy fan va ja skratta när han skoja och var psykolog.. tårarna bara rann så myket skrattade jag..

usch.. det var skönt att komma hem i morse tommy hade jobbat övet och hade sov morgon så jag kunde krypa tätt intill honom när jag kom hem och värma mig.. det var mysigt :)

jag har satt ungefär 8 alarm för att jag är så rädd att försova mig..känner på mig att dagen på jobbet kommer bli mer jobbig.. upp på morgonen är INTE min grej..men det SKA gå :) så är det bara..

just nu sitter jag och hinkar kaffe och smoothie och har tagit vitaminer så jag ska nog klara mig idag med..

i dagens matlåda är det da da da ada ( trumvirvel)! pittypanna :) jummy

nej nu ska jag göra i ordning mig och packa ner grejer och så..

vi hörs imon ( tror jag , om jag orkar)

ha de gött!

Kram


den här boken började jag läsa i morse.. den verkar bra men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0