Pics u know och MINNE


Blomm spänne på midsommarafton vettu :D


SMILE!


Tack Mamma


Ett jätte gammalt kort på mig och mamma, när min syster sandra och mamma skulle måla sig till clowner. jag fick bara ett läppsyl för jag hade så kännslig hy när jag var liten och fick jätte lätt utslag.
och jag var jätte ledsen för det för jag ville oxå vara clown!
jag var 3 år tror jag på fotot.

jag minns så väl det guld - halsbandet som mamma har runt halsen på fotot och har alltid tyckt det vart jätte fint. mamma köpte det när hon var 25 år. hon fick pengar av sin mamma och pappa för att köpa en present / minne.
så köpte hon det guldhjärtat.

Detta kort var en av mina 20års presenter
och på baksidan stod det:


( synd att det har blivit utsuddat)

längst ner om man inte ser vad som står så står det.

" Nu är du stor nog att måla dig till clown :)"
"Mitt Guldhjärta är ditt nu"


Jag fick hennes guldhjärta + fotot på oss..jag blev så rörd att jag började gråta.
det halsbandet har alltid varit mamma.. känns som om jag ´har en del av henne med mig när jag har det på mig.
 vi bor 16 mil ifrån varandra jag och mamma nu.så fort jag saknar henne så kollar jag på hjärtat så känns det bättre igen.

Tack mamma, jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: sandra

hahah så mamma ser ut!!! haha.. tur för dig att du inte la upp kort på mig som clown!!! ;-)

2009-06-23 @ 11:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0