£llan Testar....


                      SUSHI











Jag ska vara helt ärlig. Att äta rå fisk enligt mig verka vara helt sjukt!
men är man nyfiken så är man.. ( men jag var en fegis) åt ingen rå fisk.. testa bara en liten bit rålax i en risrulle..
och det som var det gula på riset som jag trodde skulle vara minst gott. var godast ( ägg (sött) och ris)

nej jag måste vara ärlig detta med sushi var inget för mig, jag åt inte ens upp 1 /4 del av de jag köpte.
och sojan och "de starka gröna" som man skulle doppa allt i smakade värst av allt..
Jaja, smaken är som baken DELAD..
men nu är det testat iaf, så nu slipper jag undra hur det smakar.. nu vet jag att det inte var så gott..


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0