äpplet faller inte långt från trädet.

Hej hej..

fan va jag städar :) det känns bra och fint som attan blir det med.. vädrar hela lägenheten med! massa fönster har vi ju...
får stäng in katterna i köket medans.. inte så kul men annars hoppar dem ju ut..

vet inte varför men ALLTID när jag har städat och jag e klar.. så mår jag illa.. på nått sätt , har ingen aning om varför.. men det är samma känsla varje gång..konstigt..

snart kommer tommy och rikard hit.. får se vad som händer då..

alla dem i varberg som tar studenten idag..herregud vilket väder ÖSREGN! haha.. dem går här utanför helatiden och visslar i visselpipor och tjoar och skriker.. haha dem är glada ändå HAHA.. med det var jag med fast det regna när jag sprang ut..

jaja.. nu ska jag fortsätta hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0