Trött!

Hej hej! har nyss haft tommys pappa och hans sambo kerstin på besök :) fika och tjöt om jobb osv..


Blev inte så mycket handlat på freeport idag ett par träningsbyxor och ett par najsiga skor till tommy blev det.
är helt pank nu efter jul ju! blää


det blev en snabbvisit på donken med! fick äntligen min kära Elmaco min favvoburgare.. med pommes som man skakar i en påse med god krydda i.. yummy!

sen åkte vi hem igen. det var inte öppet så länge idag men fan va man kan fynda där.. spec märkeskläder som de har låga priser på, inte vart där? ÅK :)

nu ska jag och tommy mysa i soffan!

imon ska han börja jobba natt igen. suck..

blir iaf trollhättan igen i februari och då ska jag försöka stanna där lite längre. promise :)

ha de så bra alla.. och sov gott.. vi hörs imon igen och då börjar min "tränings- vecka!"

Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0