torsdag

Idag har jag inte gjort mycket alls..tagit det lugnt och handlat lite mat med tommy..
han ska börja jobba 12 timmars nu och tjäna stora cash u know ;)

så hädanefter blir jag ensam från klockan 19:00 till 07:00 på vardagar..

usch jag måste verkligen skaffa ett jobb nu! bli tokig av att bara gå runt här hemma.. det är inte klokt vad man tänker mycket då..

jag så nu har jag diskat och plockat lite och ska snart göra ansiktsmask och fixa naglarna och glo på film

låter inte det najs?

hopppas ni har det bra
Xoxo £llan



btw imon blir det Cardio moves klockan 16:30 - 17:30 på gymmet imon :) skönt att röra lite på sig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Man hittar alltid på något man kan göra på kvällarna, se på en film, spela eller bara ta det lugnt :)



Ha en trevlig helg :)

2009-01-16 @ 17:04:18
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0