Tisdag - Städ-dag

Hellu på er!

åh jag fattar inte varför jag har det så svårt att komma upp! tommy jobbar iofs natt och jag brukar inte lägga mig förrens han gör det.. och om jag lägger mig innan så går jag inte upp förrens han gör det trots alla alarm jag sätter på!

åh ÄNDRING ELLAN ÄNDRING!

jag håller iaf på att tvätta det som är kvar :)
och ska damsuga och greja lite idag, för imon kommer stephanie hit :D var jättelänge sen jag såg henne.. har inte gjort det sen balen (tror jag)

hon fick körkort igår men GRATTIS gullet :P

så imon kommer hon hit och vi kanske åker till ullared och tittar lite :D hihi

nej nu ska jag äta nått ha de så bra sålänge..

Xoxo £lllan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0