Tisdag

Hej på er!

Jaaa, som jag sa igår så fick jag vänta på ungdomsmottagningen ungefär halva dan.. men jag gjorde en tabbe!

jag har ju inte vart där i varberg förrut ¨så jag trodde bara man gick in där och satte sig ( rummet var fullt av massa tjejer) och komma dit sj med alla blickar som man får där så det var hemskt!

jag kom dit vid halv 2 och 16:14 fick jag komma in!!!! shit jaa det var en ¨lång väntan.. men grejen var den att precis innanför dörren hängde det nummerlappar man skulle ta...tog jag nån? nej visste inte att dem var där..bläää så när jag fatta det så hade jag suttit där i 2 h utan att veta.. så precis när ja skulle gå och titta om man kunde få tag på sånna lappar så rammlar det in ett gäng tjejer på ungefär 7 st som tog innan mig.. - får skylla mig sj..

men tid fick jag iaf så jag e nöjd.. fan va dyrt det kommer bli nästa gång man ska hämta ut p piller när man fyllt 20..

i thn har du ju så det kostar 25 kr för 3 mån.. men inte här .. ingen rabbat.. men nu nästa gång kommer det kosta 199 kr för mig för 3 mån .. RRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNNN ju..

så jag var väldigt trött när jag kom hem sen.. jag och tommy lagade mat och sen tvätta jag lite.. somnade ungefär 21:00 och vaknade halv 7!

skönt att ha vänt tillbaka..

idag kommer det killar från Bravida och ska kolla ventilerna i lägenheten..

sen får jag se vad som händer..


hoppas ni mår bra.. Xoxo £llan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0