Ringde och väckte cicci.

Hahha.. ringde och väckte cicci nyss .. jag tänkte att varför inte hon kommer säkert bli glad att hon kommer upp någolunda i tid , ochd et blev hon...

det första hon sa var att :
cicci: jag drömde om dig inatt, jag låna din britney spearsparfym, tack för lånet!
jag : hahaha vaaaa? e du vaken?

hahaha rolig hon.. hon hade tydligen drömt att vi vart på någon båt och lånat min parfym och vart lite tjurig på att jag inte hade någon hårspray.. haha sen hade vi tagit följe med en fyllegubbe ( som var snäll) enligt cicci.. haha

jag nu har jag ätit frulle iaf.. dratt i mig 2 koppar kaffe gjort en smoothie och en yogurt.. mumma

nu strax blir det duschen!
later
Xoxo £llan


en jätte gammal bild på mig och cicci från 2006 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0