Onsdag!

Hellu!
idag var jag duktig tänkte jag ( gick upp 10 ) sen skulle jag bara vila lite OOps klockan blev  halv 1..

men som tur var ringde steph och väckte mig :D
hon skulle köra hit :)

hon hade inga problem att hitta hit eftersom hon hade GPS :) när hon kom hit så åt vi en snabbfrukost och sen åkte vi iväg till Ullared ( hon hade aldrig vart där) jag e kämpe gla att jag fick vara den som fick visa henne detta hav av fynd!

jag köpte ett par vagabond tygskor i en affär innan vi gick in till G-kås..

där inne blev det bla en Yogamatta ( dem ville ha 200 kr för den på gymmet) jag gav 49 kr SAMMA MATTA!

sen köpte jag lite kläder

en stor ram som jag tänkte sätta i lite bilder jag tog och framkallade när jag gick fotografisk bild i skolan..

+ massa annat..

efter att vi traskat runt där ett tag så åt vi på BK jummy :) brukar annars vara en donkenfan meen men :)

efter det så åkte vi hem till mig och när vi åkte hem dunka vi musik från en skiva som steph köpte..

innan vi kom hem till mig gjorde vi ett till stopp för att köpa lite godis och mysa med..

sen blev det godis och tv och massa värmeljus!


sen var hon tvungen att åka hem till sin bror som var ensam hemma..





Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0