Jag har blivit beroende!


Denna fynda ja och älskling idag för 99kr den är grymt svår att ta kort på men fan va mysig den är!


När jag och tommys mamma var på lightparty så köpte vi något som hette t-tjus det är små stubbljus som du kan sätta i ett glas så formar sig stiarinet mot glaset. när ljuset är slut släcker det sig av sig sjäkv med och glasen behövs inte ens diskas ur! har ca 9 sådanna ljus kvar :( ( doftljus snowbear)


Jaa iaf jag har blivit BEEROOOENDE AV! värmeljus och mörk choklaaaad! ååh mumms finns det något mysigare än att tända hela vardagsrumet fullt med värmeljus och krypa upp i soffan under en filt och kolla på film och äta mörkchoklad? svar NEJ inte i denna kyla som är ute nu, fan det är så att man fryser fast i marken när man är ute ju!

nej blää jag vill ha sommar! denna sommaren kommer bli bra det känner jag på mig! jag bor ju i sommarstaden och har 3 min till havet från vår lägenhet finns de nå bättre???? noooo waaaaay

nu ska ja krypa till kojs!

Xoxo £llan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0