Hej Mitt Vinterland!

Jaa, jag vaknade upp till snöstorm och 15 - ute. Det är ju bara ungefär en månad försent men whata heell liksom :)

Jag gick upp vid 09:00 (STOLT!)
Gjorde min morgonsmoothie som bestog av:
* Färsk annanas som jag skar i bitar
* Frysta hallon
* 1 halv dl vatten
* En halv tsk Honung
* Lite havregryn

Den blev supergod!

Sen kaffe såklart, annars vaknar man inte!

Sen gjorde jag mig iordning för att traska runt i snön på min morgonpromenix.
Jag gick ner till fästningen och fotade lite








brr det var kallt ute.. och när jag gick tillbaka så var det några som sladda och körde som galningar på parkeringen. kunde ej me att ta upp kameran men det såg jävligt skoj ut :)

nu har jag käkat två grova mackor och druckit en kopp kaffe till :)
vad gör ni?

Xoxo £llan














Kommentarer
Postat av: kaths

oho jag saknar ellinoooran! :(

2009-01-14 @ 22:30:16
URL: http://assyrbellorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0