hallå på er!

Hej hej... äntligen är tvättstugan ledig och jag har slängt in första tvätten :)

klockan 13:15 ska jag gå till ungdomsmottagningen här i varberg och få recept på p piller.. har aldrig vart där i varberg förrut och vet inte ens vart den ligger, men det ska nog gå bra ändå tack gud för eniro :P
( som BTW visade att den låg några kvarter bort )
det är sk. "Öppen mottagning" idag mellan 13:15 - 18:00 så ensam kommer jag inte vara där känner jag på mig.. så var det iaf inte i trollhättan iaf.. där kunde du sitta hela dan och inte ens  hinna träffa nån..

mja mja positiva tankar jag har då...men så sega dem är i thn är dem inte här iaf inte på sjukhuset i varberg där jag fick hjälp direekt när jag hade problem med magen.. i trollhättan drog dem ut på det helatiden och sa att jag skulle komma tillbaka osv..

jag har iaf öppnat vartenda fönster idag och vädrat ut hela lägenheten och dragit upp perienerna och helt chookad  när SOLLJUSET sken in! jag brukar ju inte hinna se det eftersom jag inte brukar vakna förrens 3 ungefär..

sen har jag dammsugit hela lägenheten och byt sängkläder och gjort mig en svingod smoothie jag sitter och smuttar på..Jummmie!

turbo och disel kör rejser i lägenheten tror inte dem sett så mycket golv på länge ( brukar inte vara någon fantast på att städa ) men det har det blivit ändrig på nu..när jag märker att om man tar lite i taget så är det inte lika jobbigt.. och man mår faktiskt MYCKET bättre när det är rent och fräscht runt en :)

thats it 4 now

skriver igen senare ska ner till tvättstugan igen :)

Xoxo £llan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kul att du läser min blogg kommer att läsa din. Kram

2009-01-26 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0