Gokväll.

Hallå hallå!
var ute en stund förrut och köpte hunong ( fan va dyrt det är!)
sen så köpte jag 3 ljuslyktor (beroende av värmeljus)
lite underkläder på H&M

eftersom min kamera muppar så får bilderna komma in senare.

gjorde iaf mat förrut svin gott blev det och jag passade på att göra en matlåda till tommy med nu när han börjat jobba igen.
jag gjorde kycklingfilee och bullgur och EGEN tsatziki (yummy!)

kycklingen gjorde jag i ugnen ( blir mycket godare då ,tycker jag) på 200 grader
sen när jag haft inne dem i kanske 3 - 4 min tar ja ut dem och kryddar dem med salt , peppar, lite grillkrydda och chilli explotion. sen sätter ja in dem igen och låter dem vara där tills dem är gyllenbruna på ytan. ( skär där det är tjockast och kolla så det inte är nått rosa kvar)

Bullgur SKITgott och dessutom nyttigt och man blir mätt på så lite etfer som det är väldigt mättande.
man ska ha dubbelt så mycket vatten som bullgurr.
sen lägger jag i 2 st kycklingbuljongtärningar i vattnet.

Tsatzikin så tog jag
turkisk yogurt ( finns på burk)
hackade gurka i små bitar
pressade i 4 vitlöksklyftor
la i lite peppar&salt
RÖR OM
Jätte lätt och gott!



blir inget gym idag utan jag måste fixa lite här hemma.. men kvällspromenix kommer ja inte undan! :)

hoppas ni haft en bra dag :)

skriver mer innan jag går ut och går sen :)

Xoxo £llan

Kommentarer
Postat av: Emma

Allt blir bara dyrare och dyrare :(

2009-01-07 @ 20:43:46
URL: http://godsflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fanx för snäll coment =)

2009-01-07 @ 21:36:51
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0