Fredaaaag!

Hellu på er? jag städar och står i vettni som vanligt :P haha har börjat tvätta med..

åh jag har bara lust att skjuta min katt 24/7 majuar hon och det börjar gå mig på nerverna när den andra börjar lika dant! ååh snälla skjut mig nån..!?

Idag ska ivana tatuera sig och jag är grymt nyfiken på resultatet ! åh jag vill oxå tatuera mig men frågan är vad? det ska ju ändå sitta där livet ut..så man vill ju ha något unikt som ingen annan har.. det bästa hade ju vart om man gjorde den själv eller om nån nära gjorde den...jaja nån gång så..

jag tommy kom hem halv 9 i morse och hade jobbat som ett svin kom hem la sig gick upp nyss och åkte iväg nu och skulle jobba igen..puuh..

har sån jävla träningsvärk i magen efter den pilates dvdn jag köpte...ååh det gör ont..

nej nu ska jag göra kaffe.. allt bra med er?

Xoxo ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0